Administrativ medarbejder med kendskab til regnskabsopgaver søges. Permanent Representation of Denmark to the EU
Danmarks Faste Repræsentation ved Den Europæiske Union
Administrativ medarbejder med kendskab til regnskabsopgaver søges.
EU-repræsentationen søger en administrativ medarbejder for perioden ultimo 2011 til medio 2012 i forbindelse med Danmarks formandskab for EU i første halvår af 2012. Ansættelses-perioden kan evt. forlænges.
Den administrative medarbejder skal indgå i Regnskabs- og Boligsektionen, og arbejdsopgaverne vil omfatte:
- Regnskab
- Bogføring af finans- og kreditorbilag i Navision
- Elektroniske betalinger
- Kassefunktion
- Ad hoc-opgaver
Boligadministration
- Opdatering af diverse lister
- Administrativ opfølgning ift. boligbesøg, herunder koordination af og kontakt med diverse medarbejdere, håndværkere, udlejere og firmaer
- Arbejdssproget er dansk, beherskelse af hhv. engelsk og fransk i skrift og tale er dog en nødvendighed.
- Der kræves gode IT-kundskaber, herunder indgående kendskab til MS-Office-pakken og Navision.
- Erfaring fra lignende administrativ stilling ønskeligt
Den ugentlige arbejdstid er 37 timer inkl. frokost. Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes efter forhandling.
Ansøgningsfrist: fredag d. 7. oktober 2011 kl. 14.00
Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til:
Administrationschef Iben Dupont, tlf. 02 233 08 11
Attaché Randi Vanderskrog Untidt, tlf. 02 233 08 31
Skriftlig ansøgning med CV bilagt referencer (Mrk.: Administrativ medarbejder) bedes sendt elektronisk til:
brurep@um.dk eller til:
Administrationschefen
Danmarks Faste Repræsentation ved EU
73, Rue d’Arlon
1040 Bruxelles
Post a Comment