Header

Fondsenwerver Major Donors & Nalatenschappen

Een kind hoort niet in oorlog thuis. Nooit. Kinderen hebben het recht in vrede op te groeien, vrij van angst en geweld, hun talenten te ontwikkelen en te worden wie ze willen zijn. War Child maakt een blijvend verschil. Door kinderen te beschermen tegen geweld en psychosociale hulp en onderwijs te bieden. Met onze creatieve en participatieve aanpak, spreken we de innerlijke kracht van kinderen aan, en inspireren we zoveel mogelijk mensen om mee te doen. War Child voert haar programma’s zelf uit en werkt samen met verschillende partner organisaties in 12 landen wereldwijd.  www.warchild.nl

War Child is per direct op zoek naar een:

Fondsenwerver Major Donors & Nalatenschappen
32 – 40 uur
Als Fondsenwerver Major Donors & Nalatenschappen maak je deel uit van de afdeling Marketing & Fondsenwerving (M&F). De afdeling M&F bestaat uit een groep marketing- en fondsenwervingprofessionals en is verantwoordelijk voor 65% van de totale inkomsten van War Child. De Fondsenwerver Major Donors & Nalatenschappen is verantwoordelijk voor het ontwikkelen en managen van het major donor en nalatenschappenprogramma en werkt nauw samen met de afdelingen communicatie en programma’s.
Jouw uitdaging
• Actief benaderen van de doelgroep vermogende particulieren die bij leven of via nalatenschap een betekenisvolle bijdrage willen geven aan War Child;
• Identificeren van nieuwe potentiële major donors en het opvolgen van leads ;
• Samen met collega’s ontwikkelen van aantrekkelijke voorstellen afgestemd op de behoefte van de doelgroep. Deze effectief en kernachtig communiceren via diverse kanalen;
• Initiëren van evenementen en bijeenkomsten;
• Verzorgen van de afstemming van het major donor en nalatenschappenprogramma met interne stakeholders, zoals MT en RvT.

Jouw profiel
• HBO of WO denkniveau op het gebied van marketing en/of communicatie;
• Je hebt tenminste 5 jaar relevante werkervaring. Bij voorkeur ook ervaring op het gebied van grote giftenwerving;
• Je hebt flair voor mensen en bent in staat een gedegen vertrouwensband te ontwikkelen met de doelgroep en/of hun vertegenwoordigers;
• Je bent een proactieve, resultaatgerichte en enthousiaste marketeer, die energie krijgt van het samenwerken met anderen (intern en extern);
• Je beschikt over uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden en een klantgerichte instelling.
De organisatie
War Child is een jonge, dynamische organisatie waar een informele sfeer heerst en veel ruimte is voor creativiteit en eigen initiatief. Het imago dat War Child extern uitdraagt, is een blauwdruk van het werk op het hoofdkantoor: het is dynamisch, vernieuwend, integer en gericht op het behalen van resultaten tegen lage kosten. Het kantoor is gevestigd in de Amsterdamse wijk De Pijp.
Interesse?
Herken je jezelf in bovenstaand profiel en wil je met een gemotiveerd team aan de slag om bij te dragen aan een betere toekomst voor oorlogskinderen? Stuur dan uiterlijk 8 oktober 2012 je CV en een korte motivatie naar jobs@warchild.nl en vermeld Fondsenwerver Major Donors & Nalatenschappen in het onderwerp.
Veiligheid van kinderen is voor War Child essentieel. War Child accepteert dan ook geen enkele vorm van misbruik. Dit onderwerp komt aan bod in onze wervings- en selectieprocedures.