Studentermedhjælper til Dansk Flygtningehjælps Indsamlingsafdeling
Vil du være med til at højne vores viden om vores bidragydere?
Om osDansk Flygtningehjælp er Danmarks største humanitære organisation. Vi arbejder i hele verden på at hjælpe flygtninge med at genskabe en normal tilværelse.
Til vores Kommunikations- og Indsamlingsafdeling søger vi en studentermedhjælper, til vedligeholdelse af vores donordatabase. Du vil komme til at arbejde i spændingsfeltet mellem fundraising, IT, loyalitet, kommunikation og virksomhedsrelationer.
Til vores Kommunikations- og Indsamlingsafdeling søger vi en studentermedhjælper, til vedligeholdelse af vores donordatabase. Du vil komme til at arbejde i spændingsfeltet mellem fundraising, IT, loyalitet, kommunikation og virksomhedsrelationer.
OpgaverneSom studentermedhjælp bliver du tilknyttet vores Customer Relation Management og administration team, der arbejder med data vedrørende vores bidragydere og indsamlere til bl.a. at optimere og målrette vores kampagner.
Dine opgaver • Vedligeholdelse og oprydning af database (fletning af dubletter, sammenligning med Navision økonomi system, m.fl.)
• Data berigelse: manualt – og automatisk opdatering af data, koordinering af import af nye data
• Manuelt data indtastning: kan opstå på det administrativ side fra Navision eller returneret opkald / brev
• Proces optimering angående fejlregistrering af data (hvordan fejl opstår, hvordan det bedste kan begrænses)
Om digVi forventer, at du:
• Er i gang med en videregående uddannelse i IT, datalogi, analyser, eller lignende
• Har kendskab til databaser, CRM og eventuelt Navision
• Er rutineret med håndtering af data og ikke bange til at stille spørgsmål
• Data berigelse: manualt – og automatisk opdatering af data, koordinering af import af nye data
• Manuelt data indtastning: kan opstå på det administrativ side fra Navision eller returneret opkald / brev
• Proces optimering angående fejlregistrering af data (hvordan fejl opstår, hvordan det bedste kan begrænses)
Om digVi forventer, at du:
• Er i gang med en videregående uddannelse i IT, datalogi, analyser, eller lignende
• Har kendskab til databaser, CRM og eventuelt Navision
• Er rutineret med håndtering af data og ikke bange til at stille spørgsmål
Vi tilbyderDu bliver del af et velfungerede analyse- og CRM team, hvor faglighed, sparring, engagement og arbejdsglæde spiller en væsentlig rolle. Stillingen er på 10 timer om ugen.
Vi foretrækker, at du er her en hel dag om ugen, men er naturligvis fleksible i forhold til eksaminer og lignende.
Løn og ansøgningDu bliver aflønnet som studentermedhjælper, hvilket svarer til en kontorassistent stilling på HK overenskomst. Send din ansøgning og CV via nedenstående ansøg knap.
Løn og ansøgningDu bliver aflønnet som studentermedhjælper, hvilket svarer til en kontorassistent stilling på HK overenskomst. Send din ansøgning og CV via nedenstående ansøg knap.
Ansøgningsfrist:
31-12-2013
Arbejdssted:
Send ansøgning
Hjemmeside:
www.flygtning.dk/
Kontaktperson:
Francois Maymir: francois.maymir@drc.dk
31-12-2013
Arbejdssted:
Send ansøgning
Hjemmeside:
www.flygtning.dk/
Kontaktperson:
Francois Maymir: francois.maymir@drc.dk
Post a Comment