Header

Officemanager


Familie is je basis. Bij je familie ben je thuis. Het is de basis die je nodig hebt om op eigen kracht de wereld te kunnen ontdekken. 153 miljoen kinderen over de hele wereld hebben echter één of beide ouders verloren. SOS Kinderdorpen gelooft dat familieliefde een primaire levensbehoefte is. Daarom zorgen we ervoor dat kinderen in een liefdevolle familie kunnen opgroeien. Door kwetsbare families te versterken in hun zorg en opvoeding van hun kinderen. En door kinderen zonder familie een nieuw thuis te geven in een SOS familie binnen een van onze kinderdorpen. Zodat ze kunnen opgroeien tot zelfstandige volwassenen die verantwoordelijkheid nemen voor zichzelf en anderen. Want wat een kind leert, geeft een kind door. SOS Kinderdorpen is op zoek naar een:
OFFICEMANAGER
Fulltime (37,5 uur per week)
Als office manager ben je verantwoordelijk om ervoor te zorgen dat alle organisatorische en facilitaire zaken op ons kantoor in Amsterdam goed zijn geregeld voor onze 40 medewerkers. Hiernaast bied je secretariële en administratieve ondersteuning aan de organisatie. Je beschikt over organisatietalent, bent klantgericht, stressbestendig en signaleert proactief waar behoefte aan is. Je werkt binnen het team bedrijfsvoering en valt rechtstreeks onder de manager van deze afdeling.
TAKEN & VERANTWOORDELIJKHEDEN
  • Office management: betreft het zorgdragen voor alle organisatorische en facilitaire zaken op ons kantoor, waaronder huisvesting, postbehandeling, ondersteuning ICT beheer, het op peil houden van voorraden en het coördineren van bedrijfshulpverlening;
  • Secretariële en administratieve ondersteuning: dit betreft het zorgdragen voor agendabeheer, het organiseren, voorbereiden en notuleren van managementteamvergaderingen en diverse ondersteunende werkzaamheden van directeur, managementteam en Raad van Toezicht. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het boeken van reizen, het beantwoorden van de algemene telefoon en enige andere representatieve taken.
FUNCTIE EISEN
  • MBO werk- en denkniveau
  • Secretariële opleiding of opleiding facilitaire dienstverlening
  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring
  • Affiniteit met charitatieve sector een pre
  • Enige kennis/ervaring van ICT is een pre
  • Goede beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift
     
PROFIEL
  • Organisatietalent
  • Klantvriendelijk met zeer goede communicatieve vaardigheden
  • Stressbestendig, flexibel
  • Consistent en accuraat
  • Proactief, signaleren waar behoeften liggen
  • Probleemoplossend
  • Assertief

  1. Interesse? Mail je cv en begeleidende brief vóór 8 maart 2013 naarpersoneel@soskinderdorpen.nl ter attentie van Rebekka van Belzen onder vermelding van “reactie vacature officemanager”. Voor meer informatie kun je haar bellen op 020-4080190 of onze website bezoeken www.soskinderdorpen.nl.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld