Header

Customer Service Manager/DABS , DABS


About DABS

دافغانستان برشنا شركت با داشتن شخصيت حقوقي برطبق قانون شركت هاي سهامي و محدود المسوليت تاسيس گرديده است كه اساسنامه دافغانستان برشنا شركت در جريده شماره (945) مورخ 15 ثور 1387 تصويب و توشيح گرديده است. 
دافغانستان برشنا شركت در تنظيم، انتقال، توليد و توزيع برق در سرتاسر افغانستان فعاليت مينمايد. 

Job Summary

:اجرای وظایف ذیل

Duties and Responsibilities

• تنظیم وظایف خدمات عالی مشتریان دافغانستان برشنا شرکت برای گروپ های موظف شده .
• همکاری باکارکنان خدمات مشتریان دراجرای وظایف روزمره شان.
• ارزیابی درخواست نامه های عرضه برق وسایرمواد مربوط به حسابات مشتریان.
• صدورفرمایشات کاری به گروپ عملیاتی وحفظ ومراقبت شبکه .
• حصول اطمینان ازموافقت آن باروند جدید اتصالاتی.
• تهیه وترتیب گزارشات روزانه، هفته وار، ماهوار وغیره.
• تحلیل شکایات وپرسشهای واصله براساس کتگوری مشترک ونوع شکایات / پرسش ازقبیل بل های برق، میترهای نادرست وغیرفعال، میترخوانی ، تامین برق دوامدار، لین تخریب شده وغیره .
• تحلیل اجراات ازکارکنان خدمات مشترکین .
• ترتیب گزارشات اوسط تعداد روزهای مورد نیاز برای پاسخ دهی به پرسش ها وحل مشکلات .
• نظارت وکنترول ازپی گیری شکایات .
• همکاری با شعبه مربوطه جهت نیل به شاخص کلیدی اجراات (KPI ).
• اجرای سایر وظایف محول شده .


Qualification

لیسانس با یک سال تجربه کاری

Skills

افهام و تفهیم خوب ،انجام کار در چارچوب ضرب الاجل ،آرام ماندن و کنترول احساسات در اوقات ازدیاد کار ها و مقاومت در برابر چالش ها.

Language(s) required

دری، پشتو و انگلیسی

Submission Guideline

علاقمندان که واجد شرایط هستند میتوانند خلص سوانح خویش را با مشخص نمودن نمبر مسلسل پست ازطریق ایمیل آدرس hr@dabs.af به ما بفرستند.