Header

Receptionist


Als Receptionist(e) ben je het “visitekaartje” en eerste aanspreekpunt van onze organisatie. Daarnaast zorg je voor secretariële en administratieve ondersteuning van ons Office. Voor de juiste invulling van de functie beschik je dus over de juiste competenties zoals klantgericht (zowel intern als extern), servicegericht, stressbestendig en je bent een teamspeler. Met veel energie en een hands-on mentaliteit bied je ondersteuning aan onze afdelingen en bent daarmee een spil in de organisatie.
Binnen deze dynamische en servicegerichte functie ben je o.a. belast met:
  • Het bedienen van de telefooncentrale
  • Het ontvangen van gasten
  • Het verzorgen van de inkomende en uitgaande post
  • Het uitvoeren van administratieve/ secretariële werkzaamheden ter ondersteuning van het Office
  • Het bestellen van boodschappen
  • Het beheren van de kantine

Functie-eisen

  • Minimaal MBO+ werk- en denkniveau
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift en goede beheersing van de Engelse taal
  • Representatief, zakelijke uitstraling
  • Minimaal 2 jaar ervaring in soortgelijke functie
  • Stress bestendig
  • Flexibel
  • Energiek & laagdrempelig
  • Uiterst gestructureerd en accuraat
  • Uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden
  • Tactvol en gevoel voor verhoudingen
  • Geen 9-5 mentaliteit
     
Aanbod
PharmAccess biedt uitstekende voorwaarden in een dynamische internationale omgeving. We hebben een 40-urige werkweek, een collectief pensioen plan en een collectieve ziektekostenverzekering. Salaris is afhankelijk van leeftijd en ervaring. We bieden 25 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband.
Solliciteren
Herken je jezelf in bovenstaand profiel? Dan nodigen we je uit om te solliciteren. Geschikte kandidaten kunnen dat doen via onze wervingspagina: http://webapp.pharmaccess.org/hrdoc.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Vincent Telling, Recruiter bij PharmAccess Foundation via 020-5667158 of kijk op www.pharmaccess.org.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.